سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر می خواهید دوستان و برگزیدگان خدا باشید، به آن که به شما بدی می کند، نیکی کنید و از آن که به شما ستم می کند، درگذرید و بر آن که از شما روی می گرداند، سلام کنید . [عیسی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :14
کل بازدید :58683
تعداد کل یاداشته ها : 40
103/2/11
2:12 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
مهدی شیری زاده[12]
بهترین و زیبا ترین کلمه عالم خدا

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
بهار 1387[31] زمستان 1386[5]
لوگوی دوستان
 

 

یه نفر قبر کن بوده؛ یه شب از سر کار برمیگرده خونه،
مادرش بهش میگه: چی شده پسرم؟ چرا سر و صورتت کبود شده؟ میگه: آخه نمی دونم این آخریه چرا این قدر دست و پا می زد؟

یه روزیه معلم سرکلاس گفت:-هر کی نفهمه,بلند شه؟یه پسره بلند شدوگفت: -آقااجازه مانفهم نیستیم ولی خواستیم شماتنهانباشید

یکی از فرشتگان مامور شد تا برود از حوا بپرسد که چرا از میوه ممنوعه خورده. حوا که نمی‌توانست به این سوال جواب دهد، فرشته را پیش آدم فرستاد. آدم لحظه‌ای مکث کرد، چون کسی را ندید پس با صدای بلند گفت: حمییییییید!!!

دروغ دختر ها::: تو برام مثل داداشی = یعنی جلو تر نیا من تو رو اندازه داداشم دوست دارم=چون حالم از داداشم به هم می خوره. از دست من ناراحتی=هستی که باش به من چه. من حالم بده = یعنی باید ببریم کافی شاپ و کلی چیز برام بخری .من فقط با تو حرف می زنم = با بقیه می خندم .من همیشه پیشت می مونم = مخصوصا وقتی که کمیته بیاد .خاطرت برام عزیزه = خاطر همون خاطره است یعنی باید یه خاطره بشی. دیروز یکی بهم متلک انداخت = یعنی بیا خواستگاریم!!!

یه بار ترکه با یه یارو تویه یک عملیات تروریستی میرن ترکه با کایت خودشو میزنه به کاخ سفید. آمار که میگیرن میبینن??? نفر کشته شدن ?? نفر از خنده ? نفر هم خود یارو!!

سوال تیزهوشان اردبیل : روز ??آبان چه روزیستالف)?? مرداد ب)?? خرداد ج)آغاز سال

ترکه طناب بسته بود به کمرش می گن چرا این کارو کردی؟ می گه می خوام خودکشی کنم .می گن خوب احمق ببند به گردنت .می گه نه بابا بستم به گردنم دیدم دارم خفه می شم بستم به کمرم!!!

سریال نرگس خیلی هم نکات آموزنده ای داشت: 1- معنی استراحت مطلق زن باردار را فهمیدیم!! 2- طریقه گوش دادن به صدای قلب جنین را فهمیدیم!! 3- اقتدار پلیس را درک کردیم (فردا صبح که از مرز رد شد، عکسشو به تمام "پلیسهای تهران" میدیم!!) 4- معنی وکیل زبردست را فهمیدیم (هدایت:شما هیچ مدرکی ندارید!!) 5- معنی بچه هشت ماهه به دنیا آمده را فهمیدیم تازه اونم با النگو!! 6- معنی ازدواج موفق را فهمیدیم (احسان : سمانه جان !من خستم می رم خونه تو پیش نرگس بخواب )!!!

ترکه سوار سمند میشه. صدای زن میاد : درب خودرو باز است... ترکه درو می بنده میگه بستم!! حالا هرجا قایم شدی بیا بیرون جیگر!!!

برای ازدواج: زن باید نجیب باشه مثله اسب...! چشاش قشنگ باشه مثل آهو...! زیبا و با وقار باشه مثل طاووس...! ولی مرد ها فقط خر باشن کافیه !!!
آهنگ جدید نفرین از محسن چاوشی : الهی تو بمیری من نمیرم....سر قبرت بیام پارتی بگیرم...الهی سرخک و اوریون بگیری....تب مالت و بلای جون بگیری....الهی از سرت تا پات فلج شه .... کمرت بشکنه دستت قلم شه ....الهی حصبه و ام اس بگیری....سر راه بیمارستان بمیری.....الهی کور بشی چشمات نبینه....بمیری گم بشی حقت همینه.....الهی آسم نوع آ بگیری ....هنوز که زنده ای پس کی میمیری؟....الهی همسر ایدزی بگیری....بفهمی که داری میمیری

تنهاترین شبهای من صدای توست تنها تو هستی که در نیمه شب صورتم را نوازش می کنی تنها دلیل شب بیداریهایم تو هستی با تو هستم ای پشه!!!!!!


جوک